Οι 15 τελευταίες αναρτήσεις του ΖΕΙΔΩΡΟΝ

Τρίτη 19 Μαΐου 2009

Κάτω από το κιόσκι στη ΝΕΤ 105,8

                                                           Ο σταθμός

                                             Η Νανά Τσούμα

                                 Το μαγικό μέσο,το ραδιόφωνο

Κάθε βράδυ 11:00 με 12:00 στο ραδιόφωνο της ΝΕΤ 105,8 η γνωστή κι αγαπημένη φωνή της Νανάς Τσούμα μας κρατάει συντροφιά με λίγη αλλά καλή μουσική και πολύ επικοινωνία.
Επικοινωνία με τους ακροατές της από την Ελλάδα και τον κόσμο,παρουσίαση βιβλίων,μετάδοση ειδήσεων που δεν λένε στα δελτία και τα δύο τελευταία χρόνια πολύ τακτικά παρουσιάζει θέματα από τα μπλογκς.
Το βράδυ της Δευτέρας η Νανά μου έκανε την τιμή να διαβάσει ένα κείμενο από το δικό μου μπλογκ."Τα παιδία πήζει ..." που δημοσιεύθηκε την παραμονή της έναρξης των πανελλαδικών εξετάσεων.
Είμαι πάρα πολύ νέα στο διαδίκτυο κι εντελώς άσχετη με την τεχνολογία των υπολογιστών.Το λέει άλλωστε και το όνομα του ιστολογίου.Βήμα βήμα μαθαίνω!
Καταλαβαίνετε λοιπόν την έκπληξή μου όταν  η Νανά με ένα ευγενέστατο μήνυμα που άφησε στο μπλογκ με ενημέρωσε για την πρόθεσή της να διαβάσει το κείμενο στην εκπομπή της.
Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι θα καθόμουν "κάτω από το κιόσκι" στη ΝΕΤ 105,8!
Κι όμως ήταν αλήθεια.Η χαρά μου δεν περιγράφεται!Μια δόση ματαιοδοξίας κουβαλάω κι εγώ,μη σας κάνει εντύπωση.Ευτυχώς προσγειώνομαι γρήγορα.
Νανά σ' ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου έκανες να διαβάσεις το ποστάκι μου από το κρατικό ραδιόφωνο.
Να είσαι πάντα καλά και να μας κρατάς συντροφιά με τις υπέροχες εκπομπές σου.


5 σχόλια:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Δεν θα το έλεγα ματαιοδοξία καλή μου φίλη.
Θεωρώ πως πρόκειται για αιφνιδιασμό και έκπληξη που μας προξενεί το ενδιαφέρον της αγαπημένης μας Νανάς, να ενδιαφέρεται και να ασχολείται με όλους εμάς.

Τρείς φορές με έχει τιμήσει, οπότε να είσαι σίγουρη πως θα ξανα....χτυπήσει και με σένα
:-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

angel είπε...

Καλησπέρα Σταυρούλα με τα ωραία σου!!! Τελικά μόνο άσχετη δεν είσαι!! Μπράβο σε σένα, μπράβο κ στην Νανά για την πολύ ωραία εκπομπή που κάνει γιατί τυχαίνει να την ακούω κ είμαι fun της!!!

Σε φιλώ και σε καληνυχτίζω γιατί είναι ώρα για ύπνο!!!

Σταυρούλα είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Σταυρούλα είπε...

Γλαρένια μου γεια σου.Δίκιο έχεις,ήταν κάτι ξαφνικό κι αναπάντεχο.Ούτε καν πέρναγε από το μυαλό μου πως μια καταξιωμένη δημοσιογράφος θα ασχολούνταν με την ταπεινότητά μου.Να είσαι καλά,φιλιά!

Σταυρούλα είπε...

Αγγελικούλα τι κάνεις;Ολα καλά;Είναι ιεροσυλία αγάπη μου να συγκρίνεις τη Νανά με μια Ασχετη.Φιλάκια!