Οι 15 τελευταίες αναρτήσεις του ΖΕΙΔΩΡΟΝ

Κυριακή 19 Ιουνίου 2011

Για κάθε νοικοκυρά και όχι μόνο


Χρόνο δεν έχω ούτε για να κοιμηθώ που λέει ο λόγος αλλά οσάκις ανακαλύπτω κάτι εξαιρετικά ενδιαφέρον στο διαδίκτυο θα ήταν "εγωιστικό" να το κρατήσω μόνο για μένα!

Βρήκα τυχαία το blog Νοικοκυροκόριτσο και ειλικρινά όσα κι αν γνωρίζουμε εμείς οι γυναίκες-νοικοκυρές πάντα κάτι θα μας ξεφεύγει.Σ' αυτή τη σελίδα θα βρείτε πάρα πολλά μικρά και μεγάλα μυστικά που μπορούν να κάνουν τη ζωή μας πιο απλή και καλύτερη.

Σας το συνιστώ ανεπιφύλακτα.Καλή ανάγνωση!

Να είστε όλοι και όλες καλά!

10 σχόλια:

Maria B. είπε...

καλημέρα και καλή βδομάδα !!!!

ευχαριστούμε για τις συμβουλες !!!


φιλια πολλά

Αννα είπε...

Καλη εβδομαδα και καλο καλοκαιρακι!!!Παω επισκεψη στο ιστολογιο που προτεινεις

ephee είπε...

Αχ, κυρία Σταυρούλα!
Έτσι που περιγράφεις το Νοικοκυροκόριτσο, λες κι έχω τη λύση και την απάντηση για όλα, νιώθω σα να βγήκα από την κοιλιά της μάνας μου με το σφουγγαρόπανο στο χέρι!
Σ'ευχαριστώ ΠΟΛΥ για την ανάρτηση και την παραπομπή, κι ελπίζω να βρούμε όλοι μαζί άκρη σε μικρά και μεγάλα προβλήματα του σπιτιού και όχι μόνο.
Μη νομίζεις, κι εγώ από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου στο διαδίκτυο, απορίες λύνω!

Stefanos Max είπε...

ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΕΙΣΕΒΑΛΑΝ...ΣΤΑ ΤΗΛΕΠΕΡΙΟΔΙΚΑ!

http://mag-gr.blogspot.com/2011/06/blog-post_698.html

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΗΡΘΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΑΦΗΣΩ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΓΕΜΑΤΟ ΧΡΩΜΑΤΑ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ.ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΑΛΙ ΝΑ ΣΑΣ ΒΡΩ ΚΑΛΑ ΟΛΟΥΣ-ΟΛΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΜΟΥ ΤΕΛΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ.
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Κυρία Σταυρούλα ,μεγάλη ευχαρίστηση πήρα από την επίσκεψή μου στο blog σας το οποίο αθόρυβα,κόσμια και σε χαμηλούς τόνους ξεκουράζει και ευχαριστεί.
Πολύ χρήσιμο το "νοικοκυροκόριτσο"
το πέρασα στα blogs των φίλων για να μην χάνω καμία ανάρτησή του.
Σας ευχαριστώ.
Να είστε καλά και να χαίρεστε την οικογένειά σας .

A.G.Selena είπε...

Σταυρούλα μου έχω πολύ καιρό να περάσω αλλά από ότι βλέπω λείπεις κι εσύ...Ελπίζω να σε δούμε κοντά μας και πάλι σύντομα!
Φιλιά!

chrstsrs είπε...

Θέλω να γραφτώ στο blog "Νοικοκυροκόριτσο", αλλά δεν ξέρω πως θα λάβω προσκλήση. Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει;

persi είπε...

καλησπερα!
ακριβως το ιδιο θελω να ρωτησω & εγω!!!πως μπορουμε να λαβουμε προσκληση για το "Νοικοκυροκοριτσο";
Ευχαριστω πολυ εκ των προτερων

ειρηνη είπε...

γεια σας θα ηθελα κι εγω να μαθω πως γινεται να λαβω προσκληση για το νοικοκυροκοριτσο..ευχαριστω πολυ