Οι 15 τελευταίες αναρτήσεις του ΖΕΙΔΩΡΟΝ

Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2009

Εμπαίζουν παιδιά,γονείς κι εκπαιδευτικούς

Ξεκαθαρίζω ευθύς εξ αρχής πως είμαι παντελώς άσχετη με το θέμα που καταπιάνομαι σήμερα!Ομως θέλω να τα πω γιατί θα σκάσω από αγανάκτηση.
Θέλω να σας μιλήσω για τον εμπαιγμό που υφίστανται τα παιδιά,οι γονείς τους και οι εκπαιδευτικοί που κινούνται στο χώρο των σχολείων της Ειδικής Αγωγής.
Πρόκειται για μαθητές με προβλήματα κινητικά,όρασης,ακοής,νοητικής καθυστέρησης κλπ.
Αγανάκτησα το πρωί ακούγοντας σε ρεπορτάζ του ΜEGA από τον Πειραιά μητέρες να διαμαρτύρονται διότι στο σχολείο τους χτες εμφανίστηκαν μόνο 3 δάσκαλοι αντί των 9 που απαιτούνται στο εν λόγω σχολείο.
Είπαν επίσης ότι στο αντίστοιχο σχολείο του Περάματος δεν έγιναν καν εγκαίνια διότι δεν εμφανίστηκε κανένας δάσκαλος.
Συνέπεια αυτών τα παιδιά τους θα βρίσκονται σε ομηρία στα σπίτια τους μέχρι να τοποθετηθούν οι μόνιμοι κι οι αναπληρωτές δάσκαλοι!
Κι όλα αυτά συμβαίνουν μόλις δέκα χλμ από το κέντρο της πρωτεύουσας.
Δεν θέλω να σκεφτώ τι μπορεί να γίνεται σε απομακρυσμένες περιοχές της Ελληνικής περιφέρειας.
Ψάχνοντας λίγο το θέμα μέσα από τα blogs της φίλης Φωτεινής και του Σκεπτόμενου Κριτή που είναι και οι δυο εκπαιδευτικοί σχολείων Ειδικής Αγωγής έμαθα φοβερά και τρομερά πράγματα για τον τρόπο που προσλαμβάνονται (για κάποια μόρια που αποκτούν παρακολουθώντας σεμινάρια ιδιωτικών φορέων επί πληρωμή) ως αναπληρωτές για μια μόνο σχολική περίοδο και του χρόνου πάλι από την αρχή και πάντα σε διαφορετικό σχολείο.
Μπήκα και στη σελίδα του υπ. παιδείας και διάβασα στοιχεία που με έβγαλαν από τα ρούχα μου!
Συνολικά οι μαθητές της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης είναι περίπου 20.000,τα σχολικά κτίρια κοντά στα 2800 κι όμως οι εκπαιδευτικοί που κατέχουν μόνιμες οργανικές θέσεις μόνο 1400!
Δηλαδή μισός για κάθε σχολείο!
Αντιλαμβάνεστε ότι όμηροι δεν είναι μόνο τα παιδιά και οι γονείς τους αλλά και οι εκπαιδευτικοί.
Κύριος οίδε με ποια λογική και ποιο τρόπο γίνονται οι προσλήψεις μόνιμων και οι τοποθετήσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών!
Για το συγκεκριμένο τρόπο αντιμετώπισης όλων αυτών των ανθρώπων πιστεύω ότι ευθύνονται προσωπικά οι υδροκέφαλοι ιθύνοντες του υπουργείου και κανένας άλλος!
Αυτοί οι δερβέναγες που στην πλάτη των πολιτών παίζουν πολιτικά και κομματικά παιχνίδια,ξεχνώντας ότι όλοι έχουμε δικαίωμα στη μάθηση!
Πόσο μάλλον αυτά τα παιδιά.

20 σχόλια:

Κράμα είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Και μετα μου λες εμένα οτι τα παιδιά δεν πρέπει να φοβούνται.
Καλησπέρα

loulou είπε...

Βρε Σταυρουλα μου, ειπαμε δωρεαν παιδεια, κρατος προνοιας,τι αλλο θες? Καθε χρονο δεν κουραστηκες να ακους τα ιδια και τα ιδια απο τα δελτια???
φιλακια. καλο απογευμα.

Ανώνυμος είπε...

Kαλησπερα Ρουλα μου.Εγω ειμαι καινουργια μαμα και ακομα δεν εχω ασχοληθει πολυ με το θεμα αλλα απο συγγενικο μου προσωπο που εχει παιδακι με ειδικες αναγκες ξερω πολυ καλα την ταλαιπωρια που περνανε.
Μονο δυο φορες την εβδομαδα μπορει ο αρμοδιος παιδικος σταθμος να δεχεται το παιδακι της.Τις υπολοιπες μερες ευτυχως που υπαρχει η αμοιρη η γιαγια!Κ δε σου συζηταω για τα εξοδα για το τρεξιμο αυτων των ανθρωπων μια και παει το παιδι σχολειο part time,οπως θα λεγαμε και μεις οι Ελληνες!Αστα να πανε.
πολλα φιλια.

anemona είπε...

Σταυρούλα μου
διαβάζοντας τόσο καιρό τις αναρτήσεις σου… έχω την πεποίθηση ότι έχω να κάνω με άνθρωπο ιδιαίτερο.. ευαίσθητο... αληθινό... & προβληματισμένο…

όσο για την ανάρτηση σου έχω να σου πω …
ο εμπαιγμός στις οικογένειες των παιδιών με ειδικές ανάγκες δεν είναι προνόμιο αυτής μόνο της κυβέρνησης αλλα και παλαιοτέρων… (αγώνας συνεχείας για να αποδείξουμε ότι δεν είμαστε ε π α ί τ ε ς ότι « δεν επαιτούμε αλλά απαιτούμε… ) απαιτούμε το καλύτερο για τα παιδιά μας!!
Επιτρέπεται ειδική εκπαίδευση να λειτουργεί με αναπληρωτές (στην πλειοψηφία ) και όχι με εκπαιδευτικούς σε οργανικές θέσεις…
Αυτά τα παιδιά θέλουν την σιγουριά του χώρου τους... των δασκάλων τους (που την επόμενη χρονιά δεν θα τους δουν)
Κάθε Σεπτέμβριο δ ε ν γ ί ν ε τ ε για μας αγιασμός … (όπως για τα υπόλοιπα σχολεία)…
Είναι 12 Σεπτεμβρίου και ακόμη δεν έχουν έρθει οι αναπληρωτές καθηγητές – δάσκαλοι… (χάνονται πολλές ώρες απαραίτητης εκπαίδευσης)….
Δεν γνωρίζω αν φέτος θα διοριστούν .. εργοθεραπευτες λογοθεραπευτές.. ψυχολόγοι….
Εμπαιγμός…
Έλλειψης…
Κοροϊδία στους εκπαιδευτικούς των παιδιών μας…
Μια εκπαίδευση μπάλωμα.. μιζέρια….

Σε ευχαριστώ από καρδιάς
…που σκέφτηκες αυτά τα παιδιά με ειδικές ικανότητες…
γιαυτα που το κουδούνι του αγιασμού αργή ακόμη…

Κράμα είπε...

Σταυρούλα μου δεν έχεις ιδέα πόσοι καθηγητές κάνουν τα χαρτιά τους κάθε χρόνο για αναπληρωτές και ωρομίσθιοι. Νέοι άνθρωποι με όρεξη για δουλειά.
Κι όμως απορροφώνται πολύ λίγοι λες και ανάγκες δεν υπάρχουν. Αλλά τώρα βρισκόμαστε σε προεκλογική περίοδο βλέπεις. Έχουμε αλλού να το ξοδέψουμε το δημόσιο χρήμα. Σιγά μην κοιτάξουμε την παιδεία.

Anestis Ketsetzidis είπε...

Είναι απο τα πλέον σοβαρά θέματα που απασχολούν τις Ελληνικές οικογένειες.
Αν και δεν γνωρίζω το θέμα αλλά φαντάζομαι ότι επικρεατεί το ίδιο μπάχαλο όπως παντού.
Για αύριο χρόνια σου πολλά με υγεία.

Φωτεινή Κανάκη είπε...

Σταυρούλα σε ευχαριστώ για την αναφορά σου και να διορθώσω με καλή διάθεση ,ότι ο Σκεπτόμενος Κριτής δεν είναι εκπαιδευτικός αλλά η γυναίκα του είναι εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής και γνωρίζει όλα τα της ειδικής αγωγής που γράφει.
Τι να πω?Εχω απογοητευτεί...Ακόμη δεν μας κάλεσαν και περιμένουμε όλοι μας με αγωνία...Λυπάμαι με όλα τα χάλια μας παντού σ'αυτή τη χώρα...
Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά****

ΕΛΕΝΑ είπε...

Λυπάμαι αφάνταστα για την ταλαιπωρία που υφίστανται αυτοί οι μικροί ήρωες αλλά και οι οικογένειές τους!
Αξίζουν σίγουρα καλύτερη μεταχείρηση, πέραν από τον σεβασμό μας και την αγάπη μας!

A.G.Selena είπε...

Πες τα Σταυρούλα,πες τα...

Έχω γνωρίσει εκπαιδευτικούς που πάσχιζαν για μία θέση,για να βοηθήσουν αυτά τα παιδιά κι όμως παρά τις ανάγκες,ακόμα περιμένουν...

Είδα κωφούς δασκάλους να παρακαλάνε να πάρουν μία θέση που δικαιωματικά του ανήκε βάση προτεραιότητας για να κάνουν τη δουλεία που ξέρουν καλύτερα από πολλούς κι όμως...τίποτα!

Τίποτα δεν πάει μπροστά...Τίποτα!
Μας κοροϊδεύουν κανονικά.
Απογοητεύομαι...!

Φιλιά Σταυρούλα μου

Αννα είπε...

Τα ονειρα που εκανες
και κανεις στη ζωη σου
εγω τα κανω σημερα
ευχες για τη γιορτη σου!!!

Για τη γιορτη σου σημερα
μια ευχη θα κανω
η μοιρα να σκορπα χαρες
να περπατας επανω!!!

Χρονια Πολλα και καλα!!!



ΥΓ
Τωρα μπηκα να ευχηθω και δεν εχω χρονο να σχολιασω το κειμενο σου (πάω σχολειοοοοο)που οπως καταλαβεινεις με ενδιαφερει πολυ!!!!Θα επανελθω!!!

Maria Tzirita είπε...

Αγανάκτησες φιλενάδα μου,ε; Με το δίκιο σου! Εγώ που τα έχω δει από μέσα όλα αυτά τόσα χρόνια, έχω φτάσει πια σε σημείο αναισθησίας. Αν δεν υπήρχε η ιδιωτική πρωτοβουλία, θα ήταν χαμένα αυτά τα παιδιά, να είσαι σίγουρη. Μην γκρινιάζεις όμως σήμερα, είναι η γιορτή σου και θέλω να χαμογελάς! Σου στέλνω γλυκές ευχές για ό,τι καλύτερο κορίτσι μου και θα τα πούμε και τηλεφωνικώς! Φιλάκια πολλά και του χρόνου με υγεία!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΜΟΝΟ ΚΑΛΕΣ ΕΥΧΕΣ.
ΟΣΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΕΧΕΙ Η ΑΝΟΙΞΗ ΚΑΙ ΟΣΑ Ο ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΧΙΟΝΙΑ ΤΟΣΑ ΚΑΙ ΓΩ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

Ανώνυμος είπε...

Ρουλα μου και απο μενα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ευτυχισμενα.Να εισαι παντα καλα και γερη πανω απο ολα.Πολλα φιλια.

A.G.Selena είπε...

Χρόνια πολλά Σταυρούλα μου!
Εύχομαι η ζωή σου να είναι πάντα όμορφη,γεμάτη και φωτεινή.
Υγεία κι Αγάπη πάνω από όλα!

Σου άφησα κάτι στο μπλογκ μου γιατί δε μπορούσα να το αφήσω εδώ...
Φιλάκια πολλά.

ΖΕΡΒΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ! ΌΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ! ΦΙΛΙΑ!!!

Φωτεινή Κανάκη είπε...

Σταυρούλα μου,σου εύχομαι χρόνια πολλά με αγάπη και υγεία σε σένα και την οικογένειά σου και πάντα με χαμόγελο!!!!Πολλά φιλιά και χεράκια αγκαλιές σφιχτές!!!:)))Να περάσεις όμορφα!!!

------ είπε...

χρονια πολα Σταυρουλα μου να χαιρεσαι τη γιορτη σου!!!!!!

Aristodimos είπε...

Χρόνια σου Πολλά ...
Χρονια γεματα υγεια , χαρα και καθε επιθυμητο.

Αρης

Σταυρούλα είπε...

Καλοί μου Φίλοι σας ευχαριστώ όλους μέσα από την καρδιά μου για τις ευχές σας!
@ Αρη,Νανά,Φωτεινή,Σταυρούλα (Χρόνια Πολλά και σε σένα κορίτσι μου),Selena,Μαρία Αυγ.,Σκρουτζάκο,Μαράκι μου,Αννούλα,Ελενα,Κυρ-Ανέστη,Εβίτα,Μαρία Ανεμώνη,Loulou και Θαλασσοκράτορα να είστε καλά,πολλά φιλιά και την αγάπη μου!