Οι 15 τελευταίες αναρτήσεις του ΖΕΙΔΩΡΟΝ

Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2009

Οι φίλοι μας τα ζώα














Την Κυριακή που μας πέρασε ήταν η παγκόσμια ημέρα των ζώων!
Προς αποφυγή παρεξηγήσεων κάνω σήμερα την ανάρτηση.
Ειλικρινά ζηλεύω τους ανθρώπους που διαμένουν σε μέρη με υπαίθριους χώρους όπου μπορούν να φιλοξενούν ζώα.
Τα λατρεύω και ιδιαίτερα τα σκυλιά!
Πόσες και πόσες ιστορίες σκύλων και αλόγων δεν έχουμε ακούσει που με αυταπάρνηση έσωσαν τη ζωή των αφεντικών τους;
Δυστυχώς προς το παρόν στο διαμέρισμα έχουμε μόνο τέσσερα καναρίνια και δυο χελώνες.
Ελπίζω κάποτε να μπορέσω να έχω μια μικρή φάρμα με διαφόρων ειδών φιλαράκια μου.
Οι τελευταίες 6 φωτογραφίες και το βίντεο είναι από το Αττικό πάρκο ζώων στα Σπάτα.
Εκεί φιλοξενούνται από φίδια και χελώνες μέχρι λεοπαρδάλεις και λιοντάρια!
Αξίζει να πάτε,ειδικά αν έχετε και μικρά παιδιά.

29 σχόλια:

Vassilis είπε...

Α είναι καταπληκτικό το Αττικό Πάρκο! Έχουμε πάει με τις πιτσιρίκες και είχαν ξετρελαθεί, ειδικά με τις καμηλοπαρδάλεις!
Να πάτε, να πάτε έχει δίκιο η Σταυρούλα!

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Την ημέρα των Ζώων, προχθές, την έπνιξαν τα άλλα ζώα, της πολιτικής.
Αγαπιούνται, μωρέ, τα άτιμα. Ειδικά όταν σε κοιτάζουν...
Αυτός που σε κοιτάει από το προφίλ μου, είναι ο αρχηγός, αδεσποτάκι από ζωοφιλικό σωματείο.
Έχω και άλλα δύο, από τον δρόμο μαζεμένα.
Όλα σε διαμέρισμα, αλλά, πρωί και βράδυ, ανά 12ωρο, βγαίνουμε βόλτα μια, τουλάχιστον, ώρα...βρέξει χιονίσει.
Κάποια στιγμή πρέπει να τους κάνω ένα αφιέρωμα.
Πάρε θάρρος, αγαπητή Σταυρούλα και πάρε ένα σκυλάκι, αδεσποτάκι από κάποιο σωματείο.
Θα δεις στα μάτια του τόση ευγνωμοσύνη, που κανένας άνθρωπος δεν μπορεί να σου δείξει.
Τις καλημέρες μας, από μένα, τον Έρικ, τον Άνταμ και την Μπεμπέκα, οικογενειακώς!

πουαντερι είπε...

Πραγματικα! Εχω παει με τα παιδια και ειναι πολυ ωραιος χωρος. Βλεπεις ολα τα ζωα απο κοντα και σε καποια μαλιστα κοιταζοντας τα σε πιανει δεος με την επιβλητικότητα τους και την αγρια ομορφια τους.
Τα παιδια το λατρεψαν το παρκο και περυσι πήγανε παλι με το σχολειο.
Στα σχολεια μαλιστα κανουν καλύτερες τιμες και νομιζω πως αξιζει να πανε να δουνε ολα αυτα τα ομορφα ζωα απο κοντα, εστω και μεσα απο καγκελα.

Οσο για το ονειρο σου ειναι και δικο μου και προσθεσε στην φαρμα και εναν μικρο μπαξέ με λαχανικα και δεντρα με δικα μου φρουτα καθαρα.
Αχ!! ονειρα; θα γινουν αραγε πραγματικοτητα;!

Ανώνυμος είπε...

Αγαπημένη μου φίλη εγω είμαι για πρώτη φορά αντίθετος με την εγγραφή σου.Ας μη μαθουν τα παιδια μας για τα ζωα και ας τα βγάλουν απο τα κλουβιά.Εχουν πολλα ζωα να γνωρίσουν στη ζωη τους, ας δουν αυτα απο φωτογραφίες.
Καλημερα φίλη μου

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

΄Εχει δίκιο ο ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ. Τα προσπεράσαμε γιατί μας απασχόλησαν τα δίποδα
Καλή σου και όμορφη μέρα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

loulou είπε...

Σταυρουλα μου καλη σου μερα, θα συμφωνησω απολυτα με τον δυσπιστο.Και εγω σε διαμερισμα εχω τον φατσα αδεσποτακι (μαζεμενο απο την παλαια εθνικη) την μπουμπου την γατουλα μου, και την νταιζη,τον κεφαλα,και την μπετυ τα εχω οσο μπορω υπο την προστασια μου, στην πυλωτη(καλα που εχω καλους γειτονες) με τσιμπουρολουρα,νερακι, φαγακι.Τωρα προσπαθω να παω για στειρωση την μπετυ.Δειχνουν μεγαλη ευγνωμοσηνει πιστεψεμε....
νασαι παντα καλα .Φιλακια

loulou είπε...

Σταυρουλα μου καλη σου μερα, θα συμφωνησω απολυτα με τον δυσπιστο.Και εγω σε διαμερισμα εχω τον φατσα αδεσποτακι (μαζεμενο απο την παλαια εθνικη) την μπουμπου την γατουλα μου, και την νταιζη,τον κεφαλα,και την μπετυ τα εχω οσο μπορω υπο την προστασια μου, στην πυλωτη(καλα που εχω καλους γειτονες) με τσιμπουρολουρα,νερακι, φαγακι.Τωρα προσπαθω να παω για στειρωση την μπετυ.Δειχνουν μεγαλη ευγνωμοσηνει πιστεψεμε....
νασαι παντα καλα .Φιλακια

ΕΛΕΝΑ είπε...

Σταυρούλα μου έχω επισκεφτεί πρι 4 χρόνια το Αττικο Πάρκο, όσοι πήγαν πρόσφατα μου είπαν ότι έχει "εμπλουτιστεί" ακόμη περισσότερο!
Εύχομαι το όνειρό σου για την φάρμα σου να πραγματοποιηθεί κάποτε, ποτέ δεν ξέρεις!
Φιλιά!

Εύα Παραδείσου είπε...

Τα ζωάκια είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου. Είχα κι εγώ αλλά το έχασα πρόωρα... Του χω αφιερώσει και στίχους.

ΖΕΡΒΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ είπε...

Κατά καιρούς είχαμε στο σπίτι διάφορα πουλιά, κυρίως καναρίνια, γιατί άρεσαν στον πατέρα μου....
Για πρώτη φορά απέκτησα σκύλο. Είναι πολύ μεγάλη ευθύνη να έχεις ζώα στο σπίτι και τώρα το καταλαβαίνω καλύτερα από κάθε άλλη φορά!!!
Καλό βράδυ!!!!

Anestis Ketsetzidis είπε...

Σταυρούλα
Αν αγαπάμε τα ζώα τότε και μόνο αγαπάμε και τους ανθρώπους.
Καλό βράδυ σε όλη την παρεα.

Μάτα είπε...

Την αγάπη που μας δίνουν τα ζώα δεν την βρίσκουμε εύκολα στους ανθρώπους.
Φιλιά και καληνύχτες!

Σταυρούλα είπε...

Bασίλη φαντάζομαι τα κορίτσια θα πέταγαν από τη χαρά τους!Είναι υπέροχο,όσες φορές και να πας δεν το χορταίνεις.
Να είσαι καλά,καλό βράδυ!

Σταυρούλα είπε...

Αχ Σταύρο μου,πληγές μ' ανοίγεις!
Δεν θα το πιστέψεις αλλά με τα σκυλιά έχω μια περίεργη τρυφερή σχέση.
Αγνωστα κι αδέσποτα,κάθε ράτσας και κάθε μεγέθους,με βλέπουν στο δρόμο και τρέχουν στην αγκαλιά μου.
Ακόμα και πιτ-μπουλ ήρθε πάνω μου και το αφεντικό του τρελάθηκε.
Ας όψεται ο φίλος σου ο zeidoron που πιστεύει ότι τα ζώα θέλουν ύπαιθρο κι ελευθερία!Να είσαι καλά και να μου φιλήσεις την οικογένεια!

Σταυρούλα είπε...

Πουαντερί μου το καλό είναι ότι τα όνειρα δεν στοιχίζουν!
Εντάξει και μπαξέ και οπωροφόρα δέντρα για πάρτι σου στη φάρμα.
Φιλιά,καλό βράδυ!

Σταυρούλα είπε...

Καλέ μου φίλε Θαλασσοκράτορα είσαι και συ σαν τον άντρα μου!
Τα ζώα λέει χρειάζονται απόλυτη ελευθερία και φυσικό περιβάλλον.
Σκέψου ότι τα καναρίνια περιφέρονται ελεύθερα μέσα στο σπίτι!Μπαίνουν στα κλουβιά μόνο για φαγητό και ύπνο.
Να είσαι καλά,καλό βράδυ!

Σταυρούλα είπε...

Γλαρένια μου μπροστά στα ζώα μόνο τα μικρά παιδιά βάζω,κανέναν άλλο.
Πολλά φιλιά,καλό βράδυ!

Σταυρούλα είπε...

loulou μου μπράβο σου που τα έχεις καταφέρει και συμβιώνετε όλοι αρμονικά.Τα λατρεύω κι εγώ τα ζωάκια!
Είναι πανέξυπνα και σου δείχνουν τα αισθήματά τους!
Φιλιά,καλό βράδυ!

Σταυρούλα είπε...

Ελενά μου σ' ευχαριστώ.Από το στόμα σου και στου Θεού τ' αυτί!
Να είσαι καλά,πολλά φιλιά!

Σταυρούλα είπε...

Εύα μου πράγματι τα ζώα είναι οι καλύτεροί μας φίλοι!
Οταν χάσαμε το καναρινάκι που βλέπεις πάνω πάνω στην ανάρτηση το τι κλάμα ρίξαμε οικογενειακώς δεν λέγεται!
Να είσαι καλά,καλό βράδυ!

Σταυρούλα είπε...

Σταυρούλα μου όντως είναι ευθύνη γιατί θέλουν κι αυτά φαγητό,καθαριότητα και χρόνο για παιχνίδι.Ομως αξίζει τον κόπο.
Αναπτύσσονται σχέσεις αγάπης,εμπιστοσύνης,στοργής,είναι πολύ όμορφη εμπειρία.
Να είσαι καλά,καλό βράδυ!

Σταυρούλα είπε...

Ανέστη μου μεγάλη και σωστή κουβέντα!Να είσαι καλά,καλό βράδυ!

Σταυρούλα είπε...

Μάτα μου η αγάπη που μας προσφέρουν τα ζώα είναι άδολη κι ανυστερόβουλη!
Μας τη χαρίζουν απλόχερα χωρίς να προσδοκούν κάτι παρά πάνω από μας.
Πολλά φιλιά,καλό σου βράδυ!

Teteel είπε...

Αγαπώ τα περισσότερα ζώα, (φίδια, κατσαρίδες, σαραντοποδαρούσες και κάτι άλλα σουρνάμενα δεν περιλαμβάνονται), λατρεύω τις γάτες, αγαπάω τα σκυλιά, τα πουλιά, τις κότες μας, τα χάμστεράκια, αν και στα ποντίκια του βουνού δεν λέω ναι. Εχω πάρει αγάπη και τρυφερότητα και μου ομορφαίνουν τις μέρες μου. Ένα ζώο μπορεί να σε κάνει καλύτερο άνθρωπο. Καλό βράδυ, Σταυρούλα.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.ΑΥΤΟΣ Ο ΛΕΥΚΟΣ ΓΑΤΑΚΟΣ!!!!!!ΤΑ ΖΩΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

Σταυρούλα είπε...

Ελευθερία μου αυτό που γράφεις ότι ένα ζώο μπορεί να σε κάνει καλύτερο άνθρωπο το πιστεύω.Αν έρθεις πολύ κοντά με τα ζώα,τ' αγαπήσεις και δεις τη συμπεριφορά τους δεν γίνεται να μην πάρεις μαθήματα πραότητας και καλοσύνης.
Να είσαι καλά,καλό βράδυ!

Σταυρούλα είπε...

Σκρουτζάκο μου είναι αλήθεια αυτό που λες!Πανέμορφος ο γατάκος αλλά αν πας στα Σπάτα δεν θα χορταίνεις να θαυμάζεις όμορφα ζώα.
Καληνύχτα φίλε μου,να είσαι καλά!

Eύη Καφούρου Αλιπράντη είπε...

ωραίο το αφιέρωμα και οι φωτό...
να είσαι πάντα καλά που λέει και το τραγούδι σου...
γεια σου συμπατιώτισσα!

Σταυρούλα είπε...

Γειά σου Εύη μου!Να είσαι και συ καλά και να έχεις πολλές πολλές εμπνεύσεις.
Φιλιά,καλό Σαββατοκύριακο!