Οι 15 τελευταίες αναρτήσεις του ΖΕΙΔΩΡΟΝ

Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2009

Επειδή ο καρκίνος του μαστού δεν κάνει διακρίσεις


Photobucket

Παγκόσμια ημέρα σήμερα κατά του καρκίνου του μαστού.
Ο καρκίνος του μαστού είναι μια μάστιγα που αφορά όλες τις γυναίκες καθώς στη χώρα μας κάθε χρόνο παρουσιάζονται περίπου 4500 νέα περιστατικά.
Προσωπικά έχω χάσει τη μητέρα μου από τη συγκεκριμένη ασθένεια τέτοια εποχή πριν 20 χρόνια.
Καταλαβαίνετε ότι έχω ένα παραπάνω λόγο να νοιάζομαι και να φροντίζω για την ετήσια μαστογραφία μου.

Δεν χρειάζεται ούτε φόβος ούτε πανικός καθ' ότι οι μέθοδοι διάγνωσης και θεραπείας έχουν εξελιχθεί τόσο, ώστε να είναι δυνατή η διάγνωση της νόσου σε πρώιμο στάδιο και να αντιμετωπιστεί με επιτυχία.

Και επειδή η καλύτερη θεραπεία είναι η πρόληψη και η έγκαιρη διάγνωση, όλες οι γυναίκες θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι:

  • Ετήσια μαστογραφία, κλινική εξέταση από ειδικό γιατρό και μηνιαία αυτοεξέταση, συμβάλλουν στην έγκαιρη διάγνωση.
  • Ο καρκίνος του μαστού μπορεί να είναι πλήρως ιάσιμος, αν διαγνωστεί σε αρχικό στάδιο.
  • Ο κίνδυνος ανάπτυξης καρκίνου του μαστού αυξάνεται με την ηλικία.
  • Αν έχετε συγγενείς πρώτου βαθμού με καρκίνο μαστού ή ωοθηκών, έχετε περισσότερες πιθανότητες να νοσήσετε.
  • Η σωματική άσκηση μειώνει τον κίνδυνο.
  • Απουσία οικογενειακού ιστορικού καρκίνου, δε σημαίνει απουσία κινδύνου.
  • Αποφύγετε να πάρετε πολλά κιλά μετά την εμμηνόπαυση.
  • Περιορίστε την κατανάλωση αλκοόλ.
  • Η μακροχρόνια χρήση ορμονών μπορεί να πυροδοτήσει τη νόσο.
  • Πρώτη κύηση σε μεγάλη ηλικία αυξάνει τον κίνδυνο.
Με αφορμή τη σημερινή μέρα οι φίλοι bloggers Χριστίνα Γεωργαλλή και ο Κηπουρός έχουν αναλάβει μια θαυμάσια πρωτοβουλία!
Επισκεφθείτε τη σελίδα http://xristinagewrgallhdeitetikataferame.blogspot.com/

9 σχόλια:

ΜΑΡΟΥΛΑΚΙ είπε...

Kαλησπέρα Ρούλα μου,κάθε οικογένεια πιστευω έχει χάσει κάποιο δικό της απ τον καρκίνο και όλοι στο άκουσμα του μόνο νομίζω οτι φοβόμαστε αρα καλό είναι να είμαστε ενημερωμένοι και οσο μπορούμε να ψαχνόμαστε.

loulou είπε...

Σταυρουλα μου ετσι ειναι οπως τα λες.Εχω περασει και γω μια περιπετεια μικρη ομως ευτυχως!!!Ετσι ειναι καμαρι μου οπως τα λες,η προληψει ειναι η καλυτερη θεραπεια...
Καλο σου απογευμα.

Χρύσα είπε...

Σταυρούλα μου,
μπράβο σου για την άρτια ενημέρωση, κάλυψες το θέμα πλήρως.
Δυστυχώς ακόμη και σήμερα, από άγνοια περισσότερο, υπάρχουν γυναίκες που πάνε για μαστογραφία μόνο όταν είναι πλέον αργά.
Επί 15 χρόνια κάνω μαστογραφίες στις γυναίκες και έχω βαρεθεί να βλέπω καρκίνους.

Συνιστώ και εγώ ΠΡΟΛΗΨΗ με μαστογραφία και υπερηχογράφημα μαστών.

Φιλιά Πολλά!!!!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Ετσι είναι Σταυρούλα μου, η πρόληψη σώζει ζωές!
Στο χέρι μας είναι να το προλάβουμε πριν να είναι αργά!
Φιλιά, καλό βράδυ!

ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ είπε...

Σταυρούλα μου όπως λένε πολύ συχνά η πρόληψη ειναι η καλύτερη θεραπεία. Πράγματι πρέπει να κάνουμε έλεγχο συχνά όχι μόνο για το μαστό αλλά για ότιδήποτε μπορούμε να προλάβουμε. Δυστηχώς το αμελούμε μέχρι να φτάσουμε στο πρόβλημα.
Κάλη εβδομάδα να έχουμε

Unknown είπε...

μπράβο σου πολύ καλή ανάρτηση για να μην ξεχνάμε ποτέ.....νάσαι καλά

Σταυρούλα είπε...

Καλοί μου φίλοι σας ευχαριστώ όλους για τα σχόλιά σας.Δεν έχω να πω κάτι άλλο πέρα από το πρόληψη και πάλι πρόληψη για μας τις γυναίκες κάθε ηλικίας.Καλή εβδομάδα σε όλους σας!

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Σταυρούλα μου, τώρα βρήκα την ευκαιρία να "βγω περίπατο" στα blogs των φίλων μου και με χαρά μου βλέπω ότι το θέμα της πρόληψης του καρκίνου του μαστού το κάλυψες απόλυτα.
Με το ίδιο θέμα ασχολήθηκα κι εγώ στη σελίδα μου, μετά την επιστροφή μου από την περιπέτεια της αδελφής μου, που ευτυχώς της έγινε έγκαιρη διάγνωση στο πρώτο στάδιο...
Θα ταλαιπωρηθεί λίγο τώρα με τις χημειοθεραπείες, αλλά ήταν τυχερή που έκανε την πρόληψη στη σωστή στιγμή.

Λυπάμαι που έχασες τη μητέρα σου απ' αυτό το λόγο.

Χαίρομαι που ταυτίζονται οι ανησυχίες μας.
Φιλιά πολλά!

Unknown είπε...

Χειρουργική επέμβαση του μαστού μείωση, θέλω να είμαι. Ψάχνω για έναν γιατρό από την Τουρκία.
Göğüs estetiği