Οι 15 τελευταίες αναρτήσεις του ΖΕΙΔΩΡΟΝ

Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2009

"Η τιμή τιμή δεν έχει και χαρά σ' τον που την έχει"!




Πως κοστολογείται η τιμή και η υπόληψη;

"Στις 15 Απριλίου 2010 θα εκδικαστεί η αγωγή κατά των εφημερίδων «Βήμα» και «Παρόν», την οποία κατέθεσαν ο Θόδωρος και η Γιάννα Αγγελοπούλου. Το ζεύγος Αγγελόπουλου ζητά 3.000.000 ευρώ ως αποζημίωση από κάθε μία από τις εφημερίδες, για τα δημοσιεύματα που τους ήθελαν να χωρίζουν."
Διαβάζοντας τα παραπάνω και όλο το στόρι της υπόθεσης στο
i-reporter.gr θυμηθήκαμε αυτό που λένε στο χωριό μας:
"Η τιμή τιμή δεν έχει και χαράς τον που την έχει"!
Αγωγή λοιπόν κατά δύο εφημερίδων και συνολική απαίτηση 6.000.000 ευρώ.


Δεν είναι στην πρόθεσή μας ούτε τον τυποκτόνο νόμο να σχολιάσουμε,ούτε να ασχοληθούμε με τα εν οίκω της γνωστής οικογένειας.
Απλά μας έκανε εντύπωση που μια πάμπλουτη οικογένεια δεν προσφεύγει στη δικαιοσύνη με μια μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση αλλά κάνει αγωγή και απαιτεί συγκεκριμένο ποσό!


Πως προκύπτει αυτό το ποσόν;
Γιατί τρία εκατομμύρια κι όχι ένα,δύο ή δέκα;
Ποιές αξίες προσδιορίζουν την τιμή και την υπόληψη πέρα από τις ηθικές;
Υπάρχει σχετικός τιμοκατάλογος στην υψηλή κοινωνία;
Κι αν το δικαστήριο επιδικάσει το ανωτέρω ποσό θα έχει αποκατασταθεί η τρωθείσα τιμή τους;


Επίσης διαβάζοντας τις 26 σελίδες της αγωγής θα μάθετε πράγματα που δεν γράφτηκαν σε κανένα δημοσίευμα (παρεμπιπτόντως ούτε το όνομα της οικογένειας είχε γραφτεί)!
Και τότε θα θυμηθείτε και σεις και κάτι άλλο που λέγεται στα χωριά μας:"Δεν υπάρχει καπνός χωρίς φωτιά".

Πατήστε στην εικόνα να διαβάσετε την απάντηση του "Παρόντος"!
Το "Βήμα" δεν μπήκε στον κόπο να σχολιάσει την αγωγή.

21 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ε εντάξει ρε πώς κάνεις έτσι ...σιγά τα λεφτά!!!
Καλημέρα καλή μου φίλη καλή εβδομάδα να έχουμε και άστους να κουρεύονται και αυτοί και τα λεφτά τους.

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα από την εορτάζουσα και ηλιόλουστη Θεσσαλονίκη.
Από όοοολα αυτά τα εκατομμύρια σε μας θα πέσει κανα φράγκο;; Όχι, απαντώ.
Ε!! τότε τι μας νοιάζει;; Ας πάνε να βγάλουν τα μάτια τους μόνοι τους.
Τα σάβανα δεν έχουν τσέπες....
Και πάλι καλημέρα.

Anestis Ketsetzidis είπε...

Τεράστιοι αριθμοί χωρίς νόημα.
Καλή εβδομάδα σε όλους.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Kαλημέρα Σραυρούλα μου, καλή βδομάδα!!!
Πως κοστολογείται αλήθεια η τιμή??
Με τι ... τιμή??
Θα σε γελάσω!
Φιλιά!

thumbelina είπε...

καλημέρα, ίσως δωρίσουν τα χρήματα σε κάποιους που έχουν ανάγκη(να το πιστέψω?). Τέλειο το τραγούδι.

Aristodimos είπε...

Και πολυ καλα εκανε το ΒΗΜΑ γιατι δεν αξίζει σχολιασμού ολη αυτη τους η κίνηση...

Καλή εβδομάδα Σταυρούλα
Αρης

anemona είπε...

Σταυρούλα μου
Πήρα να ευχηθώ ….
Να τον χαίρεσαι πολύχρονος…
Δεν γνώριζα ότι είναι ο σύζυγος έχει το blog http://zeidoron.blogspot.com/
Το επισκέπτομαι συχνά (εχω κάνει και σχόλια)….είναι Υπέροχο!!!!!!!

Όσο για την ανάρτηση σου… με βρίσκει σύμφωνη η άποψη σου
Καλό βράδυ καρδιά μου

Ανώνυμος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ!!!!!!!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΑ.

A.G.Selena είπε...

Χαίρομαι που είσαι εδώ Σταυρούλα μου.
Από την ημέρα που έκανες την προηγούμενη ανάρτηση προσπαθώ να αφήσω σχόλιο και για κάποιο λόγο δε μου άνοιγε το παράθυρο...
Τώρα όμως ήρθα :)

Φιλιά πολλά καλή μου και μη χάνεσαι.

Υ.Σ.:Η πιο σχετική άσχετη που έχω γνωρίσει...

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Την ίδια απορία έχω κι εγώ ως προς το ποσό...
Ίσως το 3 να είναι ο τυχερός τους αριθμός!
Ίσως κάτι τέτοιο να ορίζει ο κώδικας αποκατάστασης της τιμής της υψηλής κοινωνίας!

Τί να πούμε κι εμείς οι κοινοί θνητοί;;;
ΕΛΕΟΣ!

Πολύ καλά κάνεις και τα επισημαίνεις Σταυρούλα μου.
Να χαίρεσαι τον zeidoron σου!

Σταυρούλα είπε...

Καλέ μου φίλε Θαλασσοκράτορα,κάτι ένα μικρό ατύχημα που είχα,κάτι ο γιός μου που ήρθε με άδεια από το Στρατό,κάτι η γιορτή του Φίλου σου με έκαναν να εξαφανιστώ από τη μπλογκόσφαιρα.Σ'ευχαριστώ για τις ευχές σου,να είσαι καλά,φιλιά!

Σταυρούλα είπε...

Σταύρο μου τις καλησπέρες μου από την Αθήνα!Δίκιο έχεις,τα σάβανα δεν έχουν τσέπες.

Σταυρούλα είπε...

Γεια σου Ανέστη μου,όντως υπερβολικά νούμερα μάλλον για εντυπωσιασμό!

Σταυρούλα είπε...

Ελενά μου αυτοί πρέπει να έχουν βρει κάποιο τρόπο ώστε να κοστολογούν την ηθική τους!Πως αλλιώς κατέληξαν στο συγκεκριμένο ποσόν;
Να είσαι καλά,πολλά φιλιά!

Σταυρούλα είπε...

Τhumbelina μου καλώς ήρθες,σ'ευχαριστώ!Ετσι είπαν ότι θα τα δωρίσουν αλλά εγώ λέω πως κατέληξαν σ'αυτό το ποσό.
Να είσαι καλά,θα τα λέμε.

Σταυρούλα είπε...

Αρη μου δεν ξέρω κι ο ρόλος των εφημερίδων πολλές φορές είναι περίεργος.Ποιος ξέρει τι,πως και γιατί;Να είσαι καλά φίλε μου!

Σταυρούλα είπε...

Μαρία μου σ' ευχαριστώ πολύ!
Να είσαι καλά και να χαίρεσαι το παιδάκι σου.
Πολλά φιλιά και καλό βράδυ!

Σταυρούλα είπε...

Σκρουτζάκο μου να είσαι καλά αγόρι μου και σ'ευχαριστώ που με θυμάσαι.
Καλό σου βράδυ!

Σταυρούλα είπε...

Selena μου,κοριτσάκι μου οι λόγοι που εξαφανίστηκα είναι αυτοί που γράφω πιο πάνω στο Θαλασσοκράτορα.Σιγά-σιγά θα ξαναβρώ τους ρυθμούς μου.
Σ'ευχαριστώ,να είσαι καλά και πολλά φιλιά!

Σταυρούλα είπε...

Βασιλική μου καλώς ήρθες και σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
Οσο για το ζεύγος τι να πω;Ελεος που λες και συ.Πολλά φιλιά,καλό βράδυ!